DIY dínó doboz

Bevallom, évek óta kísért az érzés, hogy festeni szeretnék. Alapból bármit szeretek festeni, legyen az kerítés, egy natúr doboz, vagy hogy segítek a gyereknek csillagos eget festeni, holddal.
Nagyon gyakran esett meg velem,hogy pont amikor buzgott bennem a festés iránti vágy, akkor volt a Jyskben,a Lidlben vagy az Aldiban akciós volt a festő felszerelés, állvány, vászon, ecsetek, stb.
Ilyenkor a férjem mindig a fejemre olvassa a korábbi hóbortjaimra elköltött, boldogságban meg nem térült forintokat, majd bíztat, hogy nyugodtan használjam a gyerekek festőkészletét, amikor ő fest, vagy csak úgy bármikor.

Végül így esett a múltkor, amikor a Fiacska "valami dínósat" akart csinálni és megakadt a szemem egy üres dobozon, ami kikandikált a papírszemetesből.Csináltunk egy 3D-s dinószigetet.
Igazából,már régóta terveztem egy dinóterráriumot csinálni, gumidinókkal,és mű-akváriumnövényekkel és kavicsokkal, de valahogy sose jött össze, viszont így kiélhettem gyermeki festészet iránti vágyamat is :D Szerintem elég jó lett, ahhoz képest, hogy az általános iskolás rajzszakkör óta nem festettem igazából :)

babavaros_programajanlo_1.jpg


Mi kell hozzá?

  • Egy üres, kihajtható (tehát nem levehető) tetejű doboz
  • Festék
  • Matricák

1. lépés: A doboz kifestése.
Én felvázoltam a dobozba a tájat, majd a Fiacskával kifestettük.
Került fel tó, folyó, vulkán, domb, havas hegycsúcs, mező, erdő.

2. lépés: Várakozás a festék száradására.

3. lépés: Matricázás.
Ebben szabadkezet kapott a fiacska és nagyon ügyes volt, víziállatok a vízbe, szárazföldiek a szárazföldre kerültek.

Nagyon büszkén mutogatja azóta is, mindenkinek el kellett újságolni, hogy mit csináltunk, ha végre egyszer veszek neki gumidinókat, biztosan ők is beköltöznek majd! :)

A kis tudósgyerekek egyébként félelmetes módon képesek megtanulni az összes dinó nevét, sőt még akár azt is, hogy mikor éltek. Kis felzárkóztató szülőknek és gyerekeknek egyaránt a kerekmese oldalán :)

Egyéb ötletek a témára: tengeri élővilág, farm, erdő, világűr.

Sajnos fotókban még mindig nem vagyok erős, nem készültek "közben" képek, és ennél jobb "kész" kép sem :)