Bakancslista bölcsikezdéshez

Egy hónap múlva a Kiskirálylány már kétévesen nekiáll a bölcsinek, és már csak két hét múlva a Fiacska is megy vissza az oviba. Hihetetlen, hogy milyen észrevétlenül elröppent ez a három hónapos nyári szünet a két gyerekkel!
Ebben a maradék pillanatnyi kis időben, ki kell maxolnunk az együttlétet, ezért úgy gondoltam, hogy megpróbálok egy bakancslistát összeállítani a bölcsikezdéshez is.

a_warm_note_to_say_1.jpg

Nyilván egy 2 évessel másabb elfoglaltságokat kell és lehet csinálni mint az ovis bakancslistában írtakban szerepeltek, de azért megpróbálom odatenni magam :) Arról nem beszélve, hogy nagyon különleges dolgokat nem tudok kitalálni, mert amit a naggyal csináltunk, azt nagyjából vele is :)

Elnézést kérek a fiús anyukáktól, de ez egy inkább lányos lista lesz, mert minden várakozást felülmúlva a kislányom körülbelül rózsaszín tütüben született, számomra érhetetlen hello, kitty! és Minnie egér imádó génekkel (pedig ezt nem itthonról látta..), szóval az ő kedvében járva írom a listát.

Dolgok, amiket csinálni szeretnénk még a bölcsi előtt

Állatkertbe menni
Papírsárkányt eregetni (nem adom fel :) )
Cicás (vagy bármilyen) arcfestést csináltatni
Gyermektáncházba vinni
Tüllszoknyában sétálni
.Venni egy anya-lánya kiegészítőt (egyforma kendő vagy hajpánt vagy ilyesmi)
Hattyúkat, kacsákat etetni
Vonatozni
Fodrászhoz menni
Választani vele egy saját hátizsákot 
Bábelőadást nézni
Egy magamnak (az ő szórakoztatására): megtanulni furulyán a "Ha én cica volnék"-ot
Együtt biciklizni (ő a gyerekülésben)
Eltölteni egy napot a nagytesó nélkül, apával hármasban

Igen, pár dolog már ki van húzva, mert hetekkel ezelőtt kezdtem el írni ezt a listát, de aztán rákattantam a furulyázós pontra és annyira elkallódtam a listától, hogy csak most találtam vissza (nem, még nem tudok furulyázni :D )